Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Praca = stres, zmiana pracy = większy stres. Jak sobie radzicie?

Forum poświęcone: nerwicy lękowej, atakom paniki, agorafobii, hipochondrii (wkręcaniu sobie chorób), strach przed "czymś tam" i ogólnie stanom lękowym np. lęk wolnopłynący.
Możesz dopisać się do istniejącego już tematu lub po prostu stworzyć nowy.
Tutaj umieszczamy swoje objawy, historie, przeżycia. Dzielimy się doświadczeniami i jednocześnie znajdując ulgę dajemy innym pocieszenie oraz swego rodzaju ulgę, że nie są sami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emocji_diler
Zarejestrowany Użytkownik

5 lipca 2018, o 12:45

Witam,
jestem obecnie w takiej sytuacji, że praca sprawia mi coraz więcej stresu i obaw. Pracuję jako kierowca w restauracji, od tygodnia siedzę w domu i biorę SSRI - z racji skutków ubocznych dwa tygodnie wolnego sobie zrobiłem, żeby w niepewnym stanie nie wsiadać za kółko tym bardziej, że jeżdżę na samochodzie służbowym. Myślałem nad zmianą pracy, byłem na kilku rozmowach o pracę, ale jak usłyszę jakiekolwiek cele sprzedażowe czy też praca pod presją czasu to już wiem, że to praca nie dla mnie od razu mam somaty i nie wytrzymuję tego żeby się przełamać i spróbować. W poniedziałek mija dwa tygodnie czyli będę musiał wrócić już do restauracji czego bardzo się boję i na samą myśl już mam somaty i lęki bardzo mi się udzielają(dodam, że nerwica głównie udziela mi się gastrycznie poprzez biegunki, wzdęcia i bóle brzucha).

Czy byliście w podobnych sytuacjach? Czy praca nasila wam lęki lub jej zmiana? Bardzo chętnie wymienię się doświadczeniami i posłucham waszych rad.
Dziękuję.
"Ty mi powiedz chodź raz
Dlaczego ludzie ludzi cenią przez strach?
Uczą nas łgać, pluć, hańbić, poniżać
Kraść, szczuć, walczyć, zabijać
Życie zbyt szybko mija, by mieć wrogów