Ogłoszenia:
1. Nowi użytkownicy, którzy nie przekroczą progu 30 napisanych postów, mają zablokowaną możliwość wstawiania linków do wszelakich komentarzy.
2. Usuwanie konta na forum - zobacz tutaj: jak usunąć konto?

Jestem lekarzem medycyny, chciałem coś dodać od siebie.

Forum dotyczące derealizacji i depersonalizacji.
Dzielimy się tutaj naszymi historiami, objawami, wątpliwościami oraz wszystkim co nas dręczy mając derealizację.
Dopisz się do istniejącego tematu lub po prostu jeśli chcesz stwórz nowy własny wątek.
PiotrekS.
Zarejestrowany Użytkownik

3 stycznia 2014, o 20:54

Witam wszystkich mam na imię Piotr :) Napisałem list do administracji ale poproszono abym napisał tutaj.
Jako, że ukończyłem studia medyczne, mam prawo do wykonywania zawodu a moja trwająca specjalizacja (3 rok) jest specjalizacją psychiatryczną spowodowała, że poszerzam zakresy swojej wiedzy. W ubiegłym już :) roku zacząłem drążyć tematy derealizacji i depersonalizacji, jako, że przechodzę kursy i mam już od dłuższego czasu kontakty z osobami (pracuje już zawodowo), którym problemy sprawia psychika, spotykałem się z objawami tych stanów. Chciałem przejrzeć jakieś źródła w internecie i tak przez wolne w święta studiowałem Wasze wpisy na forum.
Powiem szczerze, że nie wiem czemu panuje opinia, iż w miejsca takie lepiej nie zaglądać bo i tak my jako psychiatrzy niewiele wskóramy. Choć teza ta jest słuszna bo poprzez forum prawie zupełnie nie mam możliwości pomocy, (konieczna jest wizyta gabinetowa dla diagnozy konkretnej) to jest to i tak niesamowite studium objawów i przede wszystkim studium ludzkich odczuć oraz daje to wiedzę jaką można nabyć tylko studiując przypadki.
A takie coś można dokonać poprzez prace w gabinetach lekarskich szpitalach, jednakże tutaj mamy dokonaną selekcję, chce poczytać o zmaganiach i odczuwaniu derealizacji ludzi, wchodzę i czytam. I daje mi to możliwości tego, iż mam teraz większe pojęcie jak rozmawiać z tymi, którzy się z tym do mnie kiedyś zgłoszą czy zgłaszają.